Αναγνώστες

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Απο την κορυφη ως τα νυχια!!!

Καλημερα σε ολη την παρεα.
Ζεστη πολλη σημερα και οι υπολοιπες μερες προβλεπονται πολυ πολυ ζεστες!!!!

Εχω μια αναρτηση σημερα που τη σκεφτομουν και τη σχεδιαζα εδω και καιρο.
Αφορα τη δουλεια μου και το οτι ασχολουμαι πολλα χρονια με το πλεξιμο.
Μερικα απο τα παρακατω ειναι δικα μου σχεδια.
Για να μη μακρυγορω λοιπον δειτε παρακατω. Ισως σας φανει ενδιαφερον!

Χειροποιητα πλεκτα απο την κορυφη ως τα νυχια και οχι μονο!!!
Σκουφακια, κασκολ, μπλουζες, φουστες, σαλια, εσαρπες, καλτσακια, γαντια  ΚΑΙ μποτακια.
Πλεκτα με με πολυ μερακι και αγαπη γι'αυτο που κανω. 
Διαφορα αξεσουαρ οπως τσαντουλες, πορτοφολακια, σκουλαρικια για να συμπληρωσουν την ομορφη εμφανιση σας.
Και εκτος απο ρουχα και αξεσουαρ πλεκω και διαφορα διακοσμητικα οπως μικρα ή μεγαλα λουλουδια, πετσετουλες για την κουζινα, σουβερ, μαξιλαρακια, κουβερτες κλπ.
Ολα χειροποιητα απο εμενα και με ποιοτικα υλικα.
Ειμαι σιγουρη οτι κατι θα σας αρεσει.
Δειτε τα και για οτι θελησετε ειμαι στη διαθεση σας.



















Σας ευχαριστω πολυ για την επισκεψη!!!

2 σχόλια:

  1. Πέρασα τυχαία, βρήκα πόρτα και..μπήκα και έμεινα με ανοιχτό το στόμα από το πόσο χρυσοχέρα είσαι!Τι να πρωτοθαυμάσω λοιπόν εγώ η..ημιμαθής στο πλέξιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα πολυ!!! Εσείς ειστε σε άλλα, διαφορετικά, χρυσοχερα!!!

      Διαγραφή