Αναγνώστες

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Σκουφακια για το Χατζηκυριακειο Ιδρυμα!!!!

Αφορα οσες γνωριζουν απο πλεξιμο.
Το παρακατω μηνυμα μου ηρθε στο ravelry(απο τη Marina78) και ηθελα να το γνωστοποιησω και σε εσας:

"Πρίν μερικές μέρες επικοινώνησα με το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Πειραιά και πρότεινα να φτιάχναμε όσα περισσοτερα παιδικά σκουφάκια μπορούσαμε για να τα πουλήσουν στο χριστουγεννιάτικο bazzar τους που γίνεται 5-6-7/12 . Κατι ανάλογο είχε γίνει και πέρυσι για την unisef.Το δέχτηκαν με μεγάλη χαρα και τώρα έρχομαι να ζητήσω την πολύτιμη βοήθεια σας:

Ενα πλεκτό σκουφάκι η καθε μια μας θα έκανε πολλά παιδάκια χαρούμενα. Είμαι σίγουρη ότι δεν είναι κόπος και θα το κάνουμε με μεγάλη χαρά. Ειναι πολύ ωραίο να προσφέρουμε σε παιδιά που το έχουν πραγματικη ανάγκη.
Παρακαλω στείλτε τα σκουφάκια σας στην πρακάτω διευθυνση μέχρι την 1-12-2010. Θα κάνετε πολλά παιδάκια χαρούμενα .πείτε το όπου μπορείτε. Οσα περισσότερα τόσο καλύτερα.”

ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΚΛΕΙΣΟΒΗΣ 18
185 38 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΤΗΛ. 210 45 15 387 - 210 45 13 759
ΦΑΞ 210 45 37 629
email: info@xatzikiriakio.gr

Σημειωση: τα σκουφακια θα πρεπει να φτασουν εγκαιρα εκει γι’αυτο θα πρεπει μεχρι τις 26/11 να εχουν σταλει."

Ειναι μια υπεροχη πρωτοβουλια!!!! Οποια μπορει ας βοηθησει.
Εγω εκανα δυο!!!


3 σχόλια:

  1. υπέροχη κίνηση!φανταστικά τα σκουφάκια!συχαρητήρια!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ..ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΣΚΟΥΦΑΚΙ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή